відкрийте меню "Пуск"; зайдіть до «Панель управління»; перейдіть у вкладку "Обладнання, звук" / або "Пристрої та принтери" для Windows 7 і далі "Принтери"; виберіть рядок «Почати сканування».
Як зробити скан із комп'ютера?
Сканування з комп'ютера (Windows)
- Покладіть оригінал на скло сканера або пристрій автоматичної подачі документів.
- У меню [Пуск] виберіть [Всі програми], а потім [Presto! …
- У меню [Файл] клацніть [Вибрати джерело…].
- У діалоговому вікні [Виберіть джерело] виберіть сканер, а потім натисніть [OK].
Як із документа зробити скан?
Увага!
- Відкрийте програму Google Диск .
- Натисніть значок "Додати" у нижньому правому куті екрана.
- Виберіть "Сканувати" .
- Зробіть фото документа. …
- Створіть власну назву або виберіть одну із запропонованих. …
- Щоб завершити сканування та зберегти документ, натисніть "Зберегти" .