Гідромеханічна коробка передач працює рахунок руху рідини, яку качає масляний насос. Головний «споживач» олії – гідротрансформатор (ГДТ). ГДТ перетворює і передає крутний момент від колінчастого валу в трансмісію через роботу рідини.
Принцип роботи гідротрансформатора зводиться до передачі моменту двигуна до автомобільної трансмісії без створення жорсткого зв'язку. Момент передається у вигляді рециркуляції рідини. По суті, працює трансформатор АКПП так само, як і гідравлічна муфта.
У цій коробці гідротрансформатор блокується на всіх передачах, і спеціальний клапан регулює його притискання. Навіть при плавному розгоні включається часткове блокування, а при різкому блокуванні включається майже відразу. Машина виходить економічною та динамічною.